change language: english

Studniówka

Mam takie skromne pytanie :P Ile wziasc za studniówke?:) Jesczze nie mialem takiego zlecenia a tu nagle... Jade z drugim fotografem i całym sprzetem studyjnym... Orientujecie sie? :)

KubaFoto, 2010-04-30, 00:17


odpowiedz

odpowiedzi


  • lucasm
    zgłoś nadużycie lucasm, 2010-04-30, 09:24
    od 1000 do 1 500 zł w zaleznosci od tego ile osob, do ktorej godziny i co ma byc efektem koncowym Twojej pracy - np. jakis ogolny album

    pozniej juz kazdy indywidualnie bede sie do Ciebie zwracal po konkretne zdjecia..  wydruk w fotolabie zdjecia takie nnie za duzego i nie za malego to ok 2-3zl..wiec mozesz spokojnie wziac 10zl  od zdjecia indywidualnego.

    mozesz tez ustalic z dyrektorka ze bierzsz 300zl za Twoj czas i po 15zl od kazdego zdjecia ktore przygotujesz.. opcji jest wiele..kwestia ustalenia czego oczekuje zleceniodwaca..jesli wiesz ze glownie bedziesz przygotowywac duzo zdjec do wydruku dla indywidualnych osob to pomysl nad druga opcja..jesli bedzie to kilka wiekszych zdjec i jakis album tylko to pomysl nad piersza opcja.

    to takie moje zdanie
    pozdrawiam



  • FotoPioro
    zgłoś nadużycie FotoPioro, 2010-04-30, 13:52
     albo poprostu mówisz ze każda osoba płaci około 10 zł za fotografa :)


  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2010-04-30, 17:00
    A ja Ci powiem tak - zrób to dobroczynnie :))))))



zamknij

Zgłoszenie nadużycia

Zgłoszenie zostało zapisane.

Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.


zamknij

Logowanie


zamknij