change language: english

Odrzucanie

Witam


Mam takie pytanie kto tu decyduje czy zdjęcie znajdzie się w katalogu zdjęć??   Bo odnoszę wrażenie że jest tu niesprawiedliwość i nie są akceptowane wszystkie zdjęcia . Rozumiem raz , ale dwa dni z rzędu ??   Powinno być dla autora uzasadnienie dlaczego zdjęcie nie zostało zaakceptowane .

Takie jest moje skromne zdanie


Pozdrawiam serdecznie

Nic, 2010-01-19, 10:11


odpowiedz

odpowiedzi


  • Idomeneo
    zgłoś nadużycie Idomeneo, 2010-01-19, 11:15
    Witam!
    ja czasem dalem 5 i zadne nie przeszlo..... widac nie nadaja sie do publicznej publikacji w ogolnym katalogu zdjec.
    Wlasciciele serwisu decyduja, co wpuscic. Pewnie dzieje sie to na zasadzie: podoba sie-nie podoba sie.
    Zawsze ktos moze zagladnac na Twoj profil i ogladnac Twoje zdjecia.
    Pozdrawiam
    Pawel



  • lucasm
    zgłoś nadużycie lucasm, 2010-01-19, 15:20
    za duzo pisania by uzasadniali odrzucenie. jest limi 5 zdjec dziennie i wiec i tak to nie jest duzo. rozumiem - weryfikacja zdjec neizgodnych z regulaminem, o tresciach pornograficznych czy niestosownych.




  • MarcinM
    zgłoś nadużycie MarcinM, 2010-01-19, 17:35
    powinno być tak, że dodajemy dwa zdjęcia na dzień i każde wchodzi, a o tym kto decyduje czy się nadaje powinniśmy decydować my...



  • lucasm
    zgłoś nadużycie lucasm, 2010-01-19, 17:44
    jestem za



  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2010-01-19, 17:59
    W sume dobry pomysł, abyśmy sami o tym decydowali. Tylko jak, ze średniej ocen? Czy głosować na tak lub nie?...



  • lucasm
    zgłoś nadużycie lucasm, 2010-01-19, 18:18
    Witek koledze chodzilo o to zebysmy mogli wstawiac 2 zdjecia do katalogu i  oba sie w nim pokazuja., ze moderatorzy nie decyduja czy wstawic czy nie, czy im sie podoba czy nie tylko wszystkie zdjecia ktore zglosisz wchodza a to czy sie podobaja Twoje zdjecia to ocenia uzytkownicy web-album po przez nadawanie Ci ocen do tychze zdjec. wtedy nie wrzucasz byle tylko cos wstawic a wybierasz codziennie te dwa ktore wedlug Ciebie sa najlepsze. dzieki temu poziom jakosci fotek w katalogu glownym wzrosnie. :-)



  • pozdrawiam
    zgłoś nadużycie pozdrawiam, 2010-01-19, 18:26
    w stokach po odrzuceniu fotograf do staje komentarz, np: ziarno, słaba kompozycja, nie jesteśmy zainteresowani, aberracje chrom, itp, tyle że tam raczej reportaże nie są pożadane, a takie są slabsze technicznie od fot robionych w studio, ale tu mam wrażenie że najbardziej idą krajobrazy, portrety, łabądki, makro - też mam wrażenie że tematyka przyjmowana jest bardzo monotonna albo może inaczej - bezpieczna. ale to moje osobiste odczucie i mogę się mylić, w sumie też nie jarzę za bardzo kryteriów, w niektórych przypadkach sam by sobie nawet te fotki odrzucił a przeszły w innych odwrotnie... :-)



  • Nic
    zgłoś nadużycie Nic, 2010-01-19, 19:12
    Każdy z Was ma rację . Pomysł by dodawać dwa zdjęcia również jest dobry . Tak ma każdy szanse dodać . Jurek ma racje z tym co jest dodawane a co odrzucane . Uważam tak jak inni że sami powinniśmy decydować .  Zastanawiam się również czy moderatorzy to czytają , ponieważ się pisze się tu  o wielu sprawach i cisza ciągle .




  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2010-01-19, 19:20
    O dzieki @lukas, jakis nietomny byłem jak to czytałem ;-))))





  • Idomeneo
    zgłoś nadużycie Idomeneo, 2010-04-23, 09:26
    da sie zglosic tylko 5 zdjec dziennie. ale pozniej te 5 zgloszonych fotek przechodzi ocene wsrod moderatorow.



  • chausson
    zgłoś nadużycie chausson, 2010-05-06, 00:33
    Ja ogólnie zauważyłem że sporo fotek nie przechodzi decyzji moderatorów, a nie ich mam zamiar się pytać czy zdjęcie jest fajne tylko uczestników. Inna sprawa, że osoby które są moderatorami dodają dużo zdjęć często takich samych tylko z innego punktu i one o dziwo przechodzą bezproblemu to zaskakujące! Niech będzie jakaś uczciwość i obiektywizm, a nie jakieś widzi misie moderatorów i pomysłów dwóch zdjęć popieram jak najbardziej!!!



  • KubaFoto
    zgłoś nadużycie KubaFoto, 2010-05-06, 20:19
    Wybacz, nie tyko moderatorow zdjecia przechodzą... Jesli chodzi Ci o inny punkt widzenia to sporo osób ma zdjecie podobne do siebie i ma prawo do wrzucania ich... Tez czasem sie dziwie jakie zdjecia przechodza a jakie nie, no ale ludzie, juz niedobrze mi sie robi od tego narzekania... Napiszcie Staskowi zeby zlikwidowal opcje moderowania i bedzie po problemie...


  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2010-05-06, 21:18
    Widzę, że znamienita większość użytkowników uważa się za superekstraturbofotografów i nie znosi, kiedy ktoś uważa inaczej. Przypominaja mi sie pretensje do @Grzegorza, za to, że dawal oceny "BARDO DOBRE" a czasem tylko "REWELACYJNE". Teraz nagonka na moderatorów. Ludzie! Opamiętajcie się. Mamy sie tu dobrze bawić, anie ciągle szukać dziury w całym.

    Moje słowa nie odnoszą się oczywiscie do wszystkich, tylko do garstki KRZYKACZY.



  • rysio123
    zgłoś nadużycie rysio123, 2010-05-07, 13:50

    1.superekstraturbofotografów...na prezydenta!  :)))
    2.@Grzegosz ocenia ...wporzo mz.
    3.Mamy sie tu dobrze bawić  a  i tak przy okazji czegoś tam nauczyć...
    4.nie nauczymy się niczego wklejąjąc "se" wzajem pięć gwiazdek za każdy kadr...
    5.kiedyś napisałem : "...proszę o ocenianie moich kadrów w skali 1-5..."
    6.piszę i dziś .patrz pkt.5
    7.oceniajmy ostrzej ale bawmy się dalej
    8.ide na obiad :)



  • chausson
    zgłoś nadużycie chausson, 2010-05-07, 17:39
    To oceniajmy to wspólnie a nie jeden moderator! O to mi chodzi! Nie chce by mi ktoś słodził, tylko napisał ewentualnie jakie robie błędy i będzie ok, tylko niech to będzie z jakąś argumentacją, a nie koment typu "dobre miejsce, zły kadr"



  • KubaFoto
    zgłoś nadużycie KubaFoto, 2010-05-10, 14:27
    Nie JEDEN MODERATOR tylko jesli zdjecie nei zostało dodane to nei spodobało sie wiekszej ilosci moderatorow ktorzy maja rozne zdanie i ktorym podobaja sie rozne zdjecia... Zrozum to bo to nei jest takie trudne do zrozumienia... 


  • krzysiek
    zgłoś nadużycie krzysiek, 2011-04-06, 08:37
    Można powiedzieć, że odgrzewam stary wątek, ale mam wrażenie, że sprawa moderacji zdjęć na WA jest nieśmiertelna. Modów mamy trzydziestu  a fotka "wisi w poczekalni" często i dwa dni. Nieodgadnione są również gusta moderatorów o czym każdy wie. Bardzo często, z uporem maniaka, usiłuję dodać jakąś fotkę z koncertu, ale chyba jest to oklepany temat, bo z równym uporem te fotki są odrzucane. Oprócz mnie na WA dużo fotek z koncertów ma jedynie Margaret i Agnieszka i bez trudu zauważyłem, że ich fotki też nie przechodzą moderacji. Czy są one aż tak beznadziejne???
    Przykład ostatniej, jaka nie weszła:289krzysiek.web-album.org/photo/485818,koncertowo

     Jestem bardzo ciekaw opinii któregoś z Modów co w tej focie jest nie tak, że nie warto jej pokazać szerszemu gronu użytkowników WA??? Może ktoś z Szanownego Jury się wypowie? Intuicja mi podpowiada, że to dla tego, że nie ma tam kwiatka. Jak by Bastek trzymał kwiatka, to by weszło, bo kwiatki wchodzą wszystkie. To nie jest żart - wchodzą "jak leci", aby kolorowy badylek był i już jest w katalogu głównym. Ja rozumiem, że jak kwiatka się foci, to po plecach skacze rzesza fanów, świecą reflektory po oczach, a kwiatek w miejscu nie chce ustać i chowa się za statyw od mikrofonu. Focenie na koncercie to łatwizna. Wysterczy rzut oka na exiff wyżej wymienionej fotki aby się utwierdzić w tym przekonaniu. Przy ogniskowej 200mm czas 1/20s jest wystarczający, a szkiełko na pełnej dziurze daje radę nawet pod światło - łatwiej być nie może....



  • Agnieszka
    zgłoś nadużycie Agnieszka, 2011-04-06, 12:15
    Zgadzam się z Krzyśkiem całkowicie.Bo to co się ostatnio tutaj dzieje to już się staje śmieszne.Od kiedy mamy wiosnę i wyrosły z ziemi kwiatki,trawka i na gałązkach pojawiły się maleńkie pączki listków stało się to głównym tematem na WA. Co drugie zdjęcie to przepalony kwiatuszek,gałązka albo jakaś bazia...nooo litości ile tego można oglądać...Zastanówcie się czy te badyle są tak trudne do sfocenia???I mogę się założyć że jeszcze ze dwa tygodnie jak tylko słońce bardziej nam przygrzeje to znowu zaczną się foty zachodzącego słońca ! ( i to nie jedno tylko dziesiątki) No i oczywiście jakie to by nie było wszystko przejdzie moderację...
    Traktujcie to wszystko jakoś sprawiedliwiej!!!
    Może zrobie takiego testa : dam mojemu 3,5 letniemu synkowi aparat i niech pstryknie jakiegoś badylka i zobaczymy czym się będzie to różnić od tych które przeszły moderację...

    Ja myślałam że skoro liczbę zdjęć do moderacji zmniejszono nam z 5 na 1 dziennie to już nie będzie problemu i każde foto wejdzie.
    A co do fotografi koncertowej to jest tu dosłownie tragedia...prawie nic nie przechodzi! Mi np. z koncertu Martyny Jakubowicz nie przeszło ani jedno zdjęcie a mam ich 5 ! No i jaka to sprawiedliwość? Szczególnie że na Web Album są tylko 3 osoby które zajmują się takim foceniem...




  • rysio123
    zgłoś nadużycie rysio123, 2011-04-06, 12:37
    Dla mnie sprawa jest prosta WA :kuleje i to mocno!

    i póki co to tyle!
    no może to: moderacja zbędna,oceny mocno ,mocno naciagane(moje oceny i oceny moich kadrów
    również),brak koment. i opini
    i pomyslec że próbowałem założyc kiedyś LIGĘ CZŁONKÓW ...I dalej myśle że 8-10 osób .osób
    szczerych i otwartych  mogłoby tu pomieszac in plus
    p.s
    Krzyśku to zdjęcie powinno byc w katalogu




  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2011-04-06, 18:22
    Jako ten zaliczający sie do grupy fotografującej "KOLOROWE BADYLKI" jak to Krzyśku i Agnieszko AROGANCKO nazywacie, czuję sie urażony.

    "Co drugie zdjęcie to przepalony kwiatuszek,gałązka albo jakaś bazia...nooo litości ile tego można ogląda"
    Ja tam wolę kwiatki od zdjęć koncertowych, ale nikogo nie obrażam pisząc takie rzeczy.... troche wyczucia smaku Agnieszko....

    "Ja rozumiem, że jak kwiatka się foci, to po plecach skacze rzesza fanów, świecą reflektory po oczach, a kwiatek w miejscu nie chce ustać i chowa się za statyw od mikrofonu"
    Kolejna arogancka wypowiedź, Krzyśku, być może fotografowanie koncertów nie jest łatwe, ale to nie znaczy, że trzeba  WYŚMIAĆ fanów kwiatków.

    Proponuje pohamowac się w takich aroganckich i wręcz odrażających komentarzach, bo fotki jakie są na naszym portalu może nie są najwyższych lotów, ale ton wypowiedzi Twoich Krzyśku i Twoich Agnieszko również pozostawiają wiele do życzenia....





  • Idomeneo 2
    zgłoś nadużycie Idomeneo 2, 2011-04-06, 19:44
    Proponuje powrocic do mozliwosci wstawiania do 5 fotek dziennie. Skoro, jak i tak jest moderacja, to przynajmniej juz sie dowiem, czy ktoras z fotek przeszla, a nie bede musial wstawiac przez 5 dni po 1 fotce :)





  • sznuper
    zgłoś nadużycie sznuper, 2011-04-06, 20:01
    Witam
    Jestem tu młody starzem lecz mimo to postanowiłem dorzucić parę uwag z boku. Dyskusje na ten temat i podobne (np. na temat ocenienia) wracają co jakiś czas jak bumerang. Wnoskuję z tego że wszyscy dyskutanci chceliby lepiej a co najmniej sprawiedliwiej.  A w przypadku zdjęć , co jest zawsze idywidualnym upodobaniem autora nigdy  jednomyślności nie będzie. Ale może to i dobrze , ponieważ wymiana uwag i inne spojrzenie na ten sam temat  pozwalają  się na pewno rozwijać.
    Pierwszą  rzeczą którą zauważyłem jest brak jakichkolwiek reguł co do oceniania,więc pewnie każdy kto klika w punkty przyjął Sobie na własny użytek  własne kryteria. (ja jako amator przyjąłem jedno , podoba mi się zdjęcie bardzo i wystawiam ocenę 5 albo nie wystawiam wcale, bo też jakim prawek jako amator mam się wymądrzać że coś jest kiepsko zrobione ,że mogło być mniej ziarna , inny kadr, itp. skoro nie mam pojęcia o zamiarach autora.Zakładam oczywiście że każdy zamieszczający zdjęcia  robi to świadomie i daje w jego mniemaniu idealną fotę) .  Tutaj proponował bym ( a takie propozycje padały już w innych dyskusjach przyjąć jedną ocenę "podoba się "  Do tego jednak namawiałbym do dyskusji nad fotkami.
    Drugą rzeczą poruszaną są "foty odrzucone" Tu niestety musimy się zdać na oceny moderatorów które z natury są ocenami subiektywnymi.  Zasadą  jak rozumiem ma być to aby do katalogu trafiały same najlepsze fotki. I pojawia się pytanie "co to znaczy najlesze" Dla mnie najlesze to są te które mi się podobają. Można  by założyć że wybór tej najlepszej wynikałbyby z powszechnego wyboru "podobania się"  dokonanego przez wszytkich użytkowników.
    I tu mam pewien pomysł do przedyskutowania.
    -Do "ostatnio dodanych" można włożyć 1 zdjęcie na dzień (moderator nie ma na to wpływu .)
    zdjęcie wisi jakiś czas ( tydzień , dwa , to jest do uzgodnienia)
    - zdjęcie to jest oceniane przez wszytkich , jeśli otrzyma wymaganą ilość "podoba się " wchodzi do katalogu'' , jeśli nie otrzyma to nie wchodzi.
    - a ile głosów upoważniało by do wejścia zdjęcia do katalogu. To jest problem . Moja propozycja jest taka aby było to 51 % głosów "podoba się " z  danego okresu ( 1 tydzień  , 2 tygodnie , do ustalenia). Np : W ciągu tygodnia odwiedziło WB 100 różnych osób , zdjęcie musi dostać 51 ) Jest to taki  prosty system oceny, ale może być każdy inny.

    Wiele razy tu pisano że to ma być zabawa i nauki. Na tematykę zdjęć nie ma się wpływu , jeden lubi robale , inny kwiatki, a jeszcze ktoś architekturę.  Widocznie tych od kwiatków jest więcej , może dlatego że to jest przyjmne. Czy łatwiejsze , tu można dyskutować .
    Przy okazji bardzo bym namawiał do dyskusji, bo co mi po ocenie  niskiej skoro nie wiem co się nie podoba i nie moge się do tego odnieść.



  • krzysiek
    zgłoś nadużycie krzysiek, 2011-04-06, 22:31
    Drogi Witku swoją wypowiedzią nie miałem zamiaru urazić Ciebie ani nikogo innego z użytkowników WA. Jeżali tak to poczułeś, to stukrotne sory. 
    Już prędzej, w innym wątku, pisałem na temat moderacji i żeby nie klecić tego samego od początku za Twoim przykładem zacytuję sam siebie:
    " Cżęsto są moderowane takie zdjęcia, że dosłownie ręce opadają. (a wedłóg założeń powinna szczęka). Jakieś "przewracające" się budynki, przerysowane portrety niczym z portalu NK, "krzywe" widoczki itp.  Katalog główny jest monotematyczny. Od wiosny do jesieni kwiatki, chmórki i zachody słońca. Nie jestem przeciwnikiem takich zdjęć, każdy foci to co lubi, tylko dla czego inne zdjęcia przepadają w moderacji ??? "
    Jak możesz zauważyć po tej wypowiedzi to nie mam zamiaru dyskryminować cudzych zdjęć, tylko nadal nie rozumiem czym kierują się moderatorzy??? Jakim "widzi mi się.." ???  Ja nie zadałem pytania "dla czego są moderowane kwiatki?" tylko dla czego inne fotki NIE SĄ MODEROWANE ???
    Zapytałem co jest nie tak w mojej konkretnej fotce, że nie warto jej pokazać?,  żeby nie być gołosłownym, to tu jest ta dzisiejsza, która też nie weszła:
    http://289krzysiek.web-album.org/photo/480309,jelonek
    w ocenie Szanownych Modów też jest tragiczna i nie warta pokazania...

    Witku, ja szanuję cudzy gust, cudzą pracę i zdanie innych. Nigdy nie oburzyłem się na jakąkolwiek niską ocenę pod moim zdjęciem czy jakiś komentarz, ani pod cudzymi zdjęciami nie stawiałem głupich pytań typu: " i co wam wszystkim w tej fotce się podoba???"
    A dla czego ta ironia przy opisie focenia kwiatka ??? Myślę, że patrząc na ostatnio zmoderowane "badylki" sam jesteś w stanie odpowiedzieć sobie na to pytanie. Nie chodzi mi o temat zdjęć, tylko o ich jakość...
    narka

    P.S
    Jeszcze jedno Witku. Jestem pewien, że przy Twoich zdolnosciach  i umiejętnościach, gdy byś wyszedł na łąkę i przez godzinę pofocił badylki, to mógł byś je dodawać do moderacji przez pół roku, a gdybyś dotrwał do zachodu słońca, to i następne pół miał byś załatwione. Chwała Ci za to że tak nie robisz :))



  • Agnieszka
    zgłoś nadużycie Agnieszka, 2011-04-07, 11:15
    Widzę że mnie Witek nie zrozumiałeś.Nie chodzi mi wcale żeby kogoś obrazić.Mi też czasami podobają się kwiatki.Tylko muszą być starannie zrobione jak np ostatnio dodane :
    http://krysia-m.web-album.org/photo/471907,moim-okiem-diamenty-natury
    Jak ktoś się do tego przykłada i robi zdjęcia roślinek z pomysłem i jakoś nie szablonowo to jest wszystko OK . Ale niestety niektórzy wcale się nie przykładają do tego co robią.Sfocą badyla :p tego samego tylko w ośmiu ujęciach i bez wielkich problemów te zdjęcia przechodzą moderację!
    A zdjęcia koncertowe....jak zwykle nie przechodzą....i nawet nikt łaskawie nie powie dlaczego



  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2011-04-07, 18:07
    Cóż, takie zasady tu panują i nic z tym jak widać nie da sie zrobić. Szczerze mówiąc, kiedy weszło dodawanie po jednym zdjęciu dziennie  sądziłem, że nie będzie moderacji, ale jest jak jest....



  • krzysiek
    zgłoś nadużycie krzysiek, 2011-04-08, 22:15
     Witek miał rację pisząc, że "Cóż, takie zasady tu panują..." , bo następne moje zdjęcie koncertowe nie weszło do katalogu. Trzecie z rzędu !!! Widać, że moderatorzy mocno się trzymają Tych "zasad" :)) Nie chce mi się nawet linku wklejać do tej fotki, bo i tak Szanowni Modzi maję mnie w głębokim poważaniu i od trzech dni nie otrzymałem żadnej odpowiedzi co się nie podobało w tych fotkach:
    289krzysiek.web-album.org/photo/485818,koncertowo
    289krzysiek.web-album.org/photo/480309,jelonek
    Czy doczekam się jakiejś konkretnej odpowiedzi ???  Nikt nie ma odwagi napisać dla czego był na NIE ???  To jest kpina, czy złośliwość ???




  • Agnieszka
    zgłoś nadużycie Agnieszka, 2011-04-11, 11:29
    MAM PYTANIE DO MODERATORÓW
    Od kiedy napisałam ostatniego posta dotyczącego moderacji żadnie z moich zdjęć nie dostało się do kotalogu głównego.Ja rozumiem raz -ale nie cztery dni z rzędu...Chciała bym poznać wasze opinie dlaczego te foty zostały odrzucone.Czy po prostu to jest jakaś czysta złośliwość z waszej strony?
    Może mam wrzucić te kadry na warsztaty i zobaczymy jak sobie moderatorzy dadzą z nimi radę???



  • Agnieszka
    zgłoś nadużycie Agnieszka, 2011-04-11, 14:29
    Jeszcze jedno które nie zostało zmoderowane




  • Idomeneo 2
    zgłoś nadużycie Idomeneo 2, 2011-04-11, 14:59
    @Agnieszko, moze chodzi o temat na zdjeciach? Moze ktos z moderatorow nie lubi tych zespolow albo takiej muzyki?



  • rysio123
    zgłoś nadużycie rysio123, 2011-04-11, 18:46
    Odpowiadam Agnieszko.
    mz.wszystkie powinny być w katologu.kadr nr.1 (ten krzywy) świetny
    p.s
    będę dalej  się upierał przy tym aby w sytuacji gdzie wchodzi jedno zdjęcie dziennie podarować sobie
    moderację
    p.s '
    ew.rola moderatorów to wyrzucanie z katalogu głównego kadrów które nie dostały ani koment.ani
    gwiazdek albo dostały koment. typu:do wyrzucenia ,do poprawienia itd.itp lub dostały np.określona
    średnią z naszych wspaniałych gwiazd...eczek


    a jeszcze lepiej by było gdyby takie kadry kasował sam ...autor!



  • NOL
    zgłoś nadużycie NOL, 2011-04-11, 21:09
        Miałem się już nie wypowiadać, ale tak obserwuję ostatnio co się dzieje i wtrącę swoje 3 grosze ;)
    Portal ma swoje zalety, wg mnie oczywiście - ostatnio dla mnie główną zaletą jest możliwość udostępniania swoich fotek znajomym w postaci prywatnych ukrytych katalogów - z opcją pobierania wstawionych, w wiekszych rozdzielczościach fotek, do tego fajny slajszoł ;) można u cioci na imieninkach pokazać swoje obrazki z wakacji.
    Ogólnie to jest nieźle pewnie - stronka sama sie kręci - userzy dodają fotki,  sami się moderują, sami się oceniają w rankingu - pewnie w obecnym kształcie administracja niewiele musi tutaj robić, z tych reklamek może nawet sie ta strona jakoś utrzymuje ;) (ciekawe jak to jest - pewnie sie nie dowiem ;PP)

    Natomiast nie do końca rozumiem o co chodzi twórcom portalu z tym katalogiem głównym, ja rozumiem, że było jakieś założenie początkowo - jeśli się tworzy strone to nie chodzi o żadną dobroczynność, ona (strona) powinna przynajmniej zarobić na siebie - koszty są, domena, przestrzeń na serwerach, generowany transfer, poświęcony czas - i co tam jeszcze - nie znam sie aż tak, pewnie też baza sprzętu miała być zachętą (dla reklamodawców, sprzedawców, nabywców)  do odwiedzania strony - opinie i ew. przykładowe fotki - ale w bazie sprzetu pojawiają się zarówno fotki z katalogu głównego jak i te które w nim nie są - decyduje udostępnienie exif a nie to, czy foto jest w katalogu - więc nie ma wiekszego znaczenia jak "ładne" foty są w katalogu głównym, ponadto to czy fotka jest w katalogu czy nie, nie wpływa na zwiększenie "zajętości" przestrzeni na serwerze - więc nie bardzo rozumiem ten argument, że w katalogu mają być "najzajebistsze" fotki i tę restrykcyjną moderację, konstrukcja katalogu i tak nie daje możliwości oglądnięcia fotek wstawionych, powiedzmy z rok temu  - no może za wyjątkiem wyjątkowo zawziętych userów (mnie sie do pierwszej dodanej foty nie udało nigdy dotrzeć - a ciekawy byłem zawsze która to była - jak ktoś ma wiedze to poprosze ;P)

    Ostatnio strasznie długo trzeba czekać na akceptacje (lub nie) fot przez moderatorów, mam wrażenie, że niektóre osoby coraz mniej tą moderacją się interesują, a przy ograniczeniu jeszcze do jednej foty dziennie robi sie w katalogu nudno - nic sie nie dzieje.

    podsumowując - może by okreslić konkretnie o co biega z tym Katalogiem Głównym? oraz ew. odświeżyć trochę listę moderatorów, albo, może w nagrodę, pozwolić przez miesiąc moderować foty zwycięzcom rankingów - ograniczenie dodawania po 1 focie kompletnie "zawiesiło" ruch w katalogu

    No chyba, że twóry są zadowoleni z tego, że jest jak jest, a my tu tylko strzępimy języki ;P  



  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2011-04-11, 21:44
    NOL, specjalnie for ju ;))

    http://www.web-album.org/pl/last-added/717




  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2011-04-11, 21:45
    Pierwsza fota dodana do katalogu głównego ;)



  • vitoos


  • NOL
    zgłoś nadużycie NOL, 2011-04-11, 21:50
     heheh, jest jakiś sposób czy Ty tak z pamięci ?? ;)


  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2011-04-11, 21:58
    Wystarczy końcówkę sdresu html zmienic z 0 na 700 ileś tam. na czuja.



  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2011-04-11, 22:00
    A dokładnie ilość zdjęć dzielone na 25 bo tyle jast na jednej stronie  - o i masz 717



  • Agnieszka
    zgłoś nadużycie Agnieszka, 2011-04-11, 22:01
    Widzę że w tej chwili jest zalogowanych kilku moderatorów więc proszę o odpowiedż DLACZEGO podane wyżej zdjęcia nie zostały przez Was zmoderowane.
    Czekałam cały dzień i nikt nawet nie miał odwagi odpisać.Jeżeli się głosuje na NIE to rozumiem że jest tego jakiś powód... więc proszę o komentarze pod podanymi zdjęciami



  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2011-04-11, 22:11
    O, a gdzie to widać, kto jest aktualnie zalogowany?



  • Agnieszka
    zgłoś nadużycie Agnieszka, 2011-04-11, 22:18
    Witek! Również i Twoją opinie bym chciała poznać dlaczego głosowałeś na NIE.Co tu jest nie takiego w tych kadrach?



  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2011-04-11, 22:26
    W tym momencie Agnieszko przesadzasz. Nie rozumiem, dlaczego przyjmujesz, że głosowalem na nie. Proszę Cie, odpowiedz na to pytanie? Skąd wnosisz, że w ogóle bawię się w moderowanie? To, że jestem na liscie moderatorów nie znaczy, że to robię.

    Uważam, że przesadzasz z tym krytykowaniem moderatorów. Przestaje to byc już nawet zabawne, a zaczyna być żenujące....



  • Agnieszka
    zgłoś nadużycie Agnieszka, 2011-04-11, 22:39
    Słuchaj Witek jeżeli bym 5 dni z rzędu dawała przy Twoich zdjęciach po 1 gwiazdce i nie poparła tego żadnym komentarzem też chciałbyś poznać czym się kierowałam oceniając w ten sposób zdjęcia. Ja nie wymagam wiele - chcę po prostu poznać zdanie moderatorów na temat moich zdjęć.Chyba mam do tego prawo?
     Więc proszę o uzasadnienie dlaczego zdjęcia zostały odrzucone



  • margaret
    zgłoś nadużycie margaret, 2011-04-11, 22:44
    Agnieszka włożyła sporo pracy w te kadry, czy naprawdę żenujące jest to, że chce wiedzieć dlaczego zostały odrzucone...?

    Początkowo myślałam, że większość zdjęć ( nie tylko koncertówek) nie przechodzi z powodów technicznych, okazuje się jednak że nie.  Temat wzbudza emocje, więc może warto podzielić się z nami kryteriami oceniania...





  • Idomeneo
    zgłoś nadużycie Idomeneo, 2011-04-11, 22:44
    A moderowanie nie dziala na zasadzie TAK, NIE, NIE WIEM?



  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2011-04-11, 22:47
    "Witek! Również i Twoją opinie bym chciała poznać dlaczego głosowałeś na NIE"

    Odpowiesz? Po czym wnosisz, jak głosowałem??





  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2011-04-11, 22:51
    Droga @margaret.
    Żenujące jest jak ktoś pisze mi, że głosowałem na NIE, a nie ma zielonego pojęcia jak było, bo tak się składa, że głosowanie jest tajne...
    Mogłem kliknąć TAK, NIE, NIE WIEM, a równie dobrze mogłem w ogóle nie głosować..



  • krzysiek
    zgłoś nadużycie krzysiek, 2011-04-11, 22:51
    Byłem ciekaw kiedy moderatorzy "pękną" i przepuszczą jakąś moją fotkę z koncertu. Udało się za pątym razem :))  Moim zdaniem weszła ta najgorsza z całej piątki, chyba na otarcie łez. Odnoszę takie wrażenie, jak by komuś zależało na tym, aby nie przepuszczać tych lepszych fotek, tylko te gorsze (piszę o swoich oczywiście) Jak można było dawać 5 zdjęć do moderacji, to wrzucałem np. 5 ptaszków, albo 5 z koncertu to wchodziły 2-3 gorsze a te lepsze nie. To nie jet moje subiektywne odczucie. Często jest tak, że nie wchodzą fotki, które mają już kilka ocen. Zrobiłem kiedyś tak, że fotkę koziołka,289krzysiek.web-album.org/photo/446965,las-i-okolice która nie została zmoderowana, po pół roku usunąłem z katalogu i dodałem ją ponownie, bez poprawek w ten sam dzień. Jak widać po przejściu moderacji spodobała się ona 19 osobą. No i na jakiej podstawie można mówić, że tylko najsłabsze są odrzucane???
    Wracajęc do tematu Szanownego Grona Moderatorów to jedynie Rysio i Witek wypowiedzieli się a reszta milczy jak zaklęta. Co prawda Witek ocenił moją wypowiedź a nie fotkę, ale wykazał chociaż jakieś zainteresowanie tematem. Wiem, że ponad połowa osób z listy moderatorów, to "martwe dusze" bo od dawna nie logują się ani nie dodają fotek na WA, no i siłą rzeczy nie moderują. Po co tak długa lista??? Chyba jedynie po to, aby uświadomić sobie ile osób, nie tylko z tej listy, które robią całkiem fajne fotki olało ten portal wraz z całą moderacją, wszystkimi "ekspertami" i ich głupimi komentarzami etc.  Niestety, taka jest smutna rzeczywistość. Może niedługo zostaną sami moderatorzy??? No i jeszcze ja ze swoimi fotkami koncertowymi, z wynikiem 1:5 na korzyść moderatorów... Mecz do jednej bramki.



  • Agnieszka
    zgłoś nadużycie Agnieszka, 2011-04-11, 22:58
    Witek tu się nie rozchodzi z kąd wiem...
    Chciałam tylko poznać opinie Wasze na temat tych kadrów.Dlaczego uważacie że są tak kiepskie ze nie nadawały się do publikacji w katalogu głównym?
    Proszę o konstruktywną odpowiedż!




  • vitoos
    zgłoś nadużycie vitoos, 2011-04-11, 23:05
    Witek tu się nie rozchodzi z kąd wiem...

    Owszem rozchodzi się, bo nie wiesz a piszesz za przeproszeniem głupoty.
    Ale jak widzę, nie doczekam się odpowiedzi, więc pa.



  • Agnieszka
    zgłoś nadużycie Agnieszka, 2011-04-11, 23:08
    Witek i to niby ja jestem żenująca ze swoimi pytaniami?
    Może przyczytaj na spokojnie swoje odpowiedzi...




zamknij

Zgłoszenie nadużycia

Zgłoszenie zostało zapisane.

Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.


zamknij

Logowanie


zamknij