change language: english

Zlot klubowiczów :)

 Hej. Mam pytanie odnośnie jakiegoś spotkania, zlotu wszystkich którzy by chcieli się spotkać.
Może zrobimy jakieś spotkanie 2 dniowe popstrykamy troche fotek później sie poznamy. Co wy na to ???

krystian, 2013-03-01, 22:20


odpowiedz

odpowiedzi


  • KubaFoto
    zgłoś nadużycie KubaFoto, 2013-03-04, 13:21
    Były juz takie propozycje ale nie powiodło się :)




  • krystian
    zgłoś nadużycie krystian, 2013-03-05, 19:27
     Może warto byłoby spróbować jeszcze raz namówić wszystkich. Ktoś musiałby zająć się organizacją.
    Najtrudniejszy pierwszy raz. Kuba jesteś Za ??


  • Igor8701
    zgłoś nadużycie Igor8701, 2013-03-22, 17:01
    To było by całkiem fajne tylko komu uda się zebrać chociaż kilka osób z całej polski w jednym miejscu i czasie?:/ 


  • krystian
    zgłoś nadużycie krystian, 2013-03-23, 13:06
     No właśnie Igor. Ciężka sprawa ale może kiedyś się uda. Pisałem do paru osób ale nawet nie raczyli odpisać na wiadomość. A taki wyjazd mógłby być  fają sprawą. Najgorszy 1 wyjazd później już łatwiej. 


  • KubaFoto
    zgłoś nadużycie KubaFoto, 2013-03-23, 23:02
    Jak kiedyś bylem aktywny na Digart.pl to zorganizowałem tam 7 zlotów fotograficznych. Tutaj juz probowalem ale sie nie udało. Tu jest troche trudniej bo prawde mowiac forum tutaj jest do dupy. Forum tutaj to mały dodatek. Na Digarcie forum to bardzo wazny element. I tam wpisywalem wątek "Zlot Bielsko-Biała" i przychodziło pełno osób. Owsze, zapisywalo sie 100 osób a przychodziło 20 ale to i tak sporo.Tutaj i tak jest jeszcze mało uzytkowników aktywnych. Ja na forum tu zagladam moze raz na tydzien jak mi sie przypomni. Jakby to bylo lepiej zorganizowane to napewno tutaj bysmy wiecej pisali a nie pod zdjeciami. Ogólnie temu portalowi bardzo duzo brakuje ale nie wydaje mi sie zeby cokolwiek do przodu ruszylo. A i polecam portal www.takeitup.pl. Zalozylem tam konto i bardzo fajnie sie tam zdjecia dodaje. Bo są tam ogranizowane konkursy tematyczne i dodaje się zdjęcia z danego tematu. I są konkursy itd. Warto tam działac. Tutaj moim zdaniem najlepiej załozyc sobie galerie bo jest darmowa i w miare czytelna, ale udzielac sie juz nie mam tu ochoty bo to stoi w miejscu.



  • krystian
    zgłoś nadużycie krystian, 2013-03-24, 11:02
     Hej KubaFoto.
    Masz rację jesli chodzi o to forum trochę jest w nim bałagan. Sprawdziłem stronkę którą mi podałeś i zalogowałem się na niej. zobaczymy  może będzie coś innego.
    Jak wyglądały te spotkania które organizowałeś ? Jakiś plener ?
    Ilu dniowy ? Pozdrowinka


  • KubaFoto
    zgłoś nadużycie KubaFoto, 2013-03-25, 11:23
    Najczęściej plener jednodniowy z modelkami i impreza w klubie na koniec. A raz to byla 2 dniowa wycieczka w góry z noclegiem w schronisku. To byly piękne czasy :)
    Zdjęcia ze zlotów można zobaczyć na http://picasaweb.google.com/quba2002


  • krystian
    zgłoś nadużycie krystian, 2013-03-25, 18:45
     KubaFoto
    Dzięki za link, fajne fotki miło tak spędzić czas. Szkoda że tylko ja mam taki zapał by się spotkać z innymi którzy lubia focić. Może ktoś się zgodzi. Jak by co jesteś Kubo chętny ?? Masz kontakt ze starą ekpią z  wcześniejszych zlotów ?? Jak co daj znać może coś razem zmontujemy :)




  • KubaFoto
    zgłoś nadużycie KubaFoto, 2013-03-25, 21:02
    Kontakt mam tylko ze to byli ludzie z Bielska lub katowic :) Teraz meiszkam w Poznaniu. Nieldugo bede organizowal spotkanie w Poznaniu. Pewnie tutaj o tym wspomne i jak ktos bedzie chetny to wpadnie :)



  • krystian
    zgłoś nadużycie krystian, 2013-03-25, 21:08
     No to daj znać jak coś będzie. Ja też mieszkam w Poznaniu więc mogę uczestniczyć o ile bedę mile widziany :) 


  • KubaFoto
    zgłoś nadużycie KubaFoto, 2013-03-26, 19:06
    Link do spotkania. Jak masz facebooka to sie dopisz :)
    www.facebook.com/events/550332735007134/




  • krystian
    zgłoś nadużycie krystian, 2013-03-26, 20:13
     Hej Kuba.
    Dołączyłem włśnie. do zobaczenia.


zamknij

Zgłoszenie nadużycia

Zgłoszenie zostało zapisane.

Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.


zamknij

Logowanie


zamknij